SYMETRICKÝ POHON 4x4
Kontrola je úzko spätá s istotou a stabilita zasa dáva vyniknúť živosti, ktorá je základným stavebným prvkom potešenia z jazdy s modelom Outback. Vozidlá Subaru sú obdarené inšpirujúcou sebaistotou, za čo vďačia neuveriteľne stabilnej konštrukcii symetrického pohonu všetkých kolies a unikátne vyváženému motoru SUBARU BOXER. Tento systém neustále dodáva výkon na všetky štyri kolesá, čím zvyšuje mieru kontroly na všetkých typoch ciest a v náročných podmienkach.
Vyznačuje sa vynikajúcim rozdelením brzdnej sily na nápravách a precíznym riadením, za čo vďačí pozdĺžnemu uloženiu hlavných komponentov a nízko položenému ťažisku, ktoré zabezpečuje aktívnu a citlivú jazdu. Unikátne výhody symetrického pohonu všetkých kolies prinášajú výnimočné jazdné vlastnosti a ponúkajú možnosť ľahšie sa vyhnúť nebezpečenstvu.
MOTOR SUBARU BOXER
Len málo vozidiel jazdí s takou sebavedomou istotou ako model Outback – asi vás preto neprekvapí, aká jedinečná koncepcia stojí za týmito výnimočnými vlastnosťami. V motore SUBARU BOXER s horizontálne protibežnými piestami sa piesty pohybujú oproti sebe v uhle 180 stupňov, vďaka čomu má motor nižší a plochejší profil než iné typy motorov.
Preto má motor, a tým aj celé vozidlo nižšie položené ťažisko a rovnomernejšie rozloženú hmotnosť. Navyše sa protibežné pohyby piestov navzájom negujú, čím pomáhajú prirodzene znižovať vibrácie.
VYŠŠIA STABILITA
Plochý dizajn motora je prirodzene stabilný a poskytuje samočinné vyvažovanie, vďaka čomu zaručuje odolnosť a spoľahlivý výkon a generuje menej vibrácií než vidlicový alebo radový 4-valcový motor v rovnakej triede.
VYŠŠIA STABILITA
Blok motora má plochejší profil a v rámci podvozka je položený nižšie, vďaka čomu je celé vozidlo lepšie vyvážené a pri bočných náklonoch má lepšiu stabilitu ako iné konštrukcie.
LINEARTRONIC + SYMETRICKÝ POHON 4x4
S AKTÍVNYM ROZDEĽOVANÍM KRÚTIACEHO MOMENTU
Prevodovka Lineartronic CVT (s plynule meniteľným prevodom) reaguje na meniace sa podmienky v okamihu a hladko. Namiesto remeňa využíva reťaz, čo umožňuje väčší rozsah prevodových pomerov cieľom zlepšenia výkonu a účinnosti, ako aj zrýchlenia reakcie po stlačení akceleračného pedála.
Je pozdĺžne spojená so systémom pohonu všetkých kolies AWD s aktívnym rozdeľovaním krútiaceho momentu, ktorý reaguje na konkrétne trakčné podmienky, stav prevodovky a zásahy vodiča tým, že neustále reguluje rozdelenie krútiaceho momentu medzi prednú a zadnú nápravu.
